BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, September 4, 2009

perasan tahap kedutan dubur

HOII!!! selamat berpuasa yg keempat belas~!!

oh oh! da lame seh x update blog jadah ni.. btw, just nak bgtau aku baru pas mandi wajib~~ yeahhh!!

tp bukan lah itu yg aku nak setory kan, akan tetapi adalah terdapat sesuatu yg aneh telah berlaku thadap diriku inneyy~!!!(ini)

nak tau ape yg aneh??? iaitu aku rase kan aku smakin jambu... wahahey~! maklum la kan puasa aku kali ni agak makan kurang, so susut la bdn sket.. kalau x dulu muke aku jambu2 jimbit... so skrg da susut sket nampak lawo plak aku tgok muke kat cermin ni.. hahah.. ke cermin ni yg menipu aku?? ah persetan semua tu, yg penting aku nak karaoke sekarang.. chaw~~!!


begini la gamak nye muke aku, sbb aku xde gambo terkini sbnarnye.. wahahey~!! jgn gusar, muke aku mmg 96% sama ngan si benjamin ni.. wahahahhah...

0 comments: